dinsdag 21 augustus 2012

Wendy Bakker van De Cascadoor wint de Flexxfloors Kennistest

Amsterdam, 30 juli 2012 - Maandag 23 juli 2012 heeft Wendy Bakker van De Cascadoor, Grootebroek uit handen van de marketing manager van Flexxfloors de hoofdprijs van de Flexxfloors Kennistest ontvangen. Ter gelegenheid van de introductie van het nieuwe vloerenmerk vinylstroken organiseerde Flexxfloors een kennistest voor haar dealers in de Benelux. De dealers moesten online een aantal vragen beantwoorden en een originele slagzin bedenken. Uit de vele goede inzendingen blijkt dat de Flexxfloors dealers goede kennis van het concept en producten hebben.

“Goede kennis van het concept en producten is van groot belang voor een succesvolle verkoop. De Flexxfloors dealers hebben met deze kennistest bewezen dat zij ware professionals zijn op het gebied van vinyl vloeren. Er zijn veel goede inzendingen binnen gekomen, dus kwam het aan op de creativiteit van het bedenken van een originele slagzin.” Aldus de marketing manager van Flexxfloors. “De dealers hebben echt hun best gedaan, men kon namelijk een weekendje Parijs winnen.”


Maandagmiddag werd de hoofdprijs dankbaar door Wendy Bakker in ontvangst genomen. Zij heeft met de slagzin “genieten zonder zorgen om uw vloer” de jury overtuigd en hiermee een weekend Parijs voor 2 personen in de wacht gesleept. De overige dealers die de kennistest foutloos hebben ingezonden, ontvangen allemaal een Roompot vakantiecheque.



Flexxfloors
Flexxfloors is een product van Fetim Professional, onderdeel van de Fetim Group. Deze internationale handelsonderneming is in meer dan 40 landen actief en dé vloerenspecialist in Europa. Het assortiment bestaat onder meer uit houten vloeren, parketvloeren, laminaatvloeren, vloerplinten, ondervloeren en accessoires. De complete collecties van Flexxfloors is verkrijgbaar bij de betere woninginrichters en bij de parketspecialist. Kijk voor meer informatie:
www.flexxfloors.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten