Het gedrag van klanten verandert. Klanten worden brutaler en kritischer. Ze kijken steeds vaker eerst op internet en weten daardoor al veel over de producten voordat ze in de winkel komen. Ook maken ze optimaal gebruik van reviews en de mogelijkheden van nieuwe media. Daarom organiseert WoonWerk in 2014 de webinar-serie ‘De veranderende consument’.
De klant anno 2014
Tijdens de webinar-serie ‘De veranderende consument’ krijgen deelnemers in zes webinars van één uur tips en trucs van een ervaren trainer over hoe zij beter om kunnen gaan met de klant anno 2014. Via de chatfunctie kan men direct vragen stellen waar men zoveel mogelijk in of direct na het webinar antwoord op krijgt. De webinar-serie ‘De veranderende consument’ bestaat uit de volgende webinars:
Datum Onderwerp Trainer
Maandag 27 januari Omgaan met de veranderende klant Chantal Riedeman
Maandag 24 februari Omgaan met de brutale klant Richard Beune
Maandag 31 maart Omgaan met de goed geïnformeerde klant Retail Result
Maandag 28 april Het gebruik van nieuwe media Mirjam van Rees
Maandag 26 mei De nieuwe verkoper in 2016 Chantal van Gool
Maandag 23 juni De winkel als theater Chantal Riedeman
Praktische informatie
De webinars vinden plaats van 10.00 – 11.00 uur. Men kan één of meerdere webinars volgen of de complete serie. De prijs per webinar bedraagt €10,-. De complete serie volgt men voor €39,50. Meer informatie en een aanmeldformulier vindt u op www.werkeninwonen.nl/webinardeveranderendeconsument. Voor vragen kan men contact opnemen met Geert Meijerink, telefoon 030 – 6020170 of g.meijerink@woonwerk.nl.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten